volyne.info
homepage
středa,
svátek má .....
nastavit jako výchozí
info:
Novinky
Co se děje ve městě
Glosy a komentáře
Historie
Instituce
Kultura
Oficiální informace
Povodně
Radnice
Rodáci ve světě
Školy a vzdělávání
Sport
Stránky firem
Turistické informace
volby
Zájmové spolky

online:1
xxxxx
Už jste byli v kavárně?
Ano
Ne
Ona tu nějaká je?
Výsledky
Version 2.02





Internetový prodej automobilových výfuků – www.eshop-vyfuky.cz

Butik Radost - dámské oblečení, móda a dárky online – www.i-radost.cz
 

01.10.'10, Honza
jméno:                       
nadpis:
opište text:

  

Upozornění: Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Nepřijatelné jsou zejména vulgarismy, rasismus a neplacená reklama.


to by me zajimalo [franta, 05.10.'10, 11:10]
kde jsou na koupalisti rezervy a problemy, respektive, jake rezervy tam jsou ve srovnani s predchozim najemcem

RE: to by me zajimalo [Svc, 05.10.'10, 16:16]
Jj, jestli on to nekdo nechce prihrat plastikovi...

RE: RE: to by me zajimalo [Honza, 13.10.'10, 22:21]
Naprosto souhlasím. Taky bych chtěl vědět kde je ukryt ten potenciál. Nebo je to jen akce přebrání koupaliště do područí jiného nájemce???

to se to podniká [vlasta, 14.10.'10, 12:16]
Docela by mě zajímalo jestli se nájemce finančně podílí na případném prodělku z akcí,které tam pořádá kulturní středisko
Volyně a nebo pouze inkasuje nemalé částky za občerstvení, to samé na Nové.
Město mohlo při výběru nájemce na koupaliště a na bar v sále na Nové oslovit třeba neziskové organizace jako třeba Sokol, Slavoj jestli by nechtěli
tyto zařízení provozovat. V tom bych viděl nemalé rezervy.

RE: to se to podniká [berrz, 14.10.'10, 13:23]
ad neziskove organizace: sokol nebo slavoj je zajimavy napad, ale vidim tam dve mozne komplikace - chteli by to vubec sokolove nebo fotbaliste delat, meli by na to kapacity? a je vhodne, z pohledu vychovy deti a podobne, aby sportovni organizace provozovaly bary?

kazdopadne bych ale rad poznamenal, ze kdyz bary na nove presly z rukou divadelniku do rukou soucasneho najemce, tak se kvalita sluzeb i nabidky nekolikanasobne zvedla... nehlede na vybudovani druhe "barove sceny"...

jinymi slovy, myslim, ze sluzby by meli delat, ti, kteří s nimi mají zkušenosti...

RE: RE: to se to podniká [vlasta, 14.10.'10, 13:38]
Myslím, že by na to kapacity měli jenom
žádnou nabídku nedostali. O jakém hledisku výchovy dětí píšeš jsi úplně mimo mísu. Snad si nemyslíš,že by tam obsluhovali děti. Ještě mě odpověz jestli to víš jak se nájemce podílí na případných ztrátách z akcí pořádaných MĚKS. Určitě nejsou všechny s výdělkem. Asi to zacáluje město ale nájemce je pořád na sým. A nejde o malé částky dělal jsem taky v občerstvení a v hospodě takže mám o tom trochu přehled. Zřejmě se na tom také nějak podílíš jinak by si to nemohl obhajovat.

RE: RE: RE: to se to podniká [berrz, 14.10.'10, 14:02]
tak poporade:
1) deti - nemyslim, ze by obsluhovaly deti, ale byl by to pro deti spatny vzor. mozna to zni blbe, ale nemyslim si, ze by telovychovna jednota, ktera je vice ci mene podporovana mestem, mela ve volnejch chvilich nalejvat alkohol na koncertech.

2) deleni prijmu - z toho mala co ja vim, tak ne vsechny koncerty porada mesto. vetsinu z nich porada bud sam jirsa nebo jini poradatele. ti plati, stejne jako jirsa, pronajem salu. jakou ma dohodu meks s jirsou uplne nevim.

3) podilim se na tom jenom tim, ze chodim na koncerty a obcas na nich hraju. a za tech deset let sem si vsiml, ze diky novemu provozovateli baru je najednou k mani sirsi sortiment piti a jidla a vyrazne se zkratily fronty. takze jestli vydela, tak at vydela. nedostava to zadarmo

RE: RE: RE: RE: to se to podniká [vlasta, 14.10.'10, 14:48]
Tady vůbec nejde o to, že by ty tělovýchovné kluby provozovaly bar nebo
koupaliště, protože to je úplně normální
podnikání tady jde o peníze, které by si tímto vydělaly na svojí činnost a možná by ani nepotřebovaly příspěvek na svoji činnost od města.Takhle výdělky z koupaliště a z Nové končí v kapse nájemce,který ani ve Volyni nebydlí. Asi na tom měl někdo osobní zájem. To říká spousta lidí z Volyně. Co se týče větší nabídky to by udělal každý kdo by takový kšeft měl. Uvidíme až přijde někdo do MĚKS ze Slavoje nebo Sokola
a bude chtít aby v jejich prostorách
uspořádalo diskotéku nebo jiný podnik
na náklady města a oni si zajistí občerstvení na kterém vždy vydělají a
MĚKS zaplatí kapelu a ostatní i když se prodělá. Co na to zastupitelé města.

RE: RE: RE: RE: RE: to se to podniká [berrz, 14.10.'10, 15:45]
ja nechci nikoho hajit, jenom rikam, jak to na nove vypada ted a jake to bylo driv, kdyz to delali divadelnici, respektive lide, kteří to meli jako bokovku... neznam obsah najemni smlouvy s mestem, a tak se muzeme jen dohadovat, jestli je to pro mesto vyhodne nebo ne... ale navstevnik nove nebo koupaliste na tom urcite netrati a to je myslim, to hlavni...

RE: RE: RE: RE: RE: RE: to se to podniká [vlasta, 15.10.'10, 08:37]
Návštěvník a nájemce na tom netratí ale
město určitě ano.A to jsou veřejné prostředky.Odhadem by si mohli neziskové
organizace přijít za rok cca 500000 Kč.
Ať teda nájemce zveřejní smlouvu kterou
má s městem když je to tak čisté.Tímto
ho k tomu vyzývám. Prý je uzavřená na 15 let. To je nehorázné, protože tyto dlouhodobé smlouvy jsou těžko vypověditelné. Kdo tohle prosadil a odsouhlasil musel mít na tom osobní zájmy. Ti, kteří to odsouhlasili
dnes kandidují na různých kandidátkách
a ve svých předvolebních programech
nabízí slušnou komunální politiku.tohle
se slušností nemá nic společného.

RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: to se to podniká [berrz, 15.10.'10, 09:30]
a vy jste zastupce nektere z tech organizaci? nejak mi neni jasne, proc to tu resime ted, kdyz uz je smlouva minimalne rok uzavrena. jestli tomu dobre rozumim, tak je jeden problem v tom, ze pan jirsa neni volynak a druhy v tom, ze by jeho praci mohli delat fotbalisti nebo sokol, aby nesly penize pryc...

mluvil jste o svem navrhu s nekym ze zastupitelstva nebo rady mesta, kdy se to resilo? vystoupil jste proti tomu, aby koupaliste a bary na nove byly svereny nekomu, kdo neni z volyne? nevim, jestli tahle varianta byla ve hre, ale rikam si, ze kdyby to fotbalisti nebo slavoj chteli, tak se preci mohli ozvat, a myslim, ze by to jiste udelali.

pul milionu je pekna castka, ale je to jen odhad a jenom prijem. myslim, ze jste do toho nezapocital vydaje na opravy, prestavby, vybaveni a podobne.

mam ale neodbytny pocit, ze mi to tu nevyresime a asi se ani neshodnem, tak bych to nechal na novem zastupitelstvu... ale za me porad plati, ze by hospodu mel mit nekdo, kdo tomu rozumi a kdo se tomu chce venovat naplno, protoze je to pak znat. a muze byt treba z tramtarie...

RE: RE: RE: RE: RE: RE: to se to podniká [hans, 15.10.'10, 09:07]
bery: nebav se s tim trotlem nebo te taky k necemu vyzve:)

upozornění [Petr H., 14.10.'10, 12:48]
Jen malé upozornění, pan Chalupa, pokud bude zvolen do zastupitelstva nepůjde. Tudíž všechny jeho hlasy půjdou panu Petrnovi.

to se to pdniká [Volyňák, 19.10.'10, 16:59]
for berrz,jsi zaslepenec.Vlasta má úplnou pravdu.Jeho argumenty mají logiku.Pan Jirsa nemuže ukázat žádnou nájemní smlouvu,neboť žádnou nemá.Když mu byl ŽÚ Strakonice zrušen živ.list okamžitě kamarádka p.Nestřebová přihrála nájem koupaliště p.Jirsové,která snad v té době neměla ani živ.list,který si narychlo musela udělat.Toto proběhlo bez výběrového řízení,to bylo ve smlouvě do konce roku.Během měsíce,jen tak mimoděk,ji byly smlouva prodloužena na dalšćh 5 let.Když tato hurá kamaradčov akce počala smrdět,město vydalo nový záměr o pronajem koupaliště,dle zákona.A kdo myslíš,že opět uspěl?Paní Jirsová,neboť pah Jirsa nemuže bez ŽL podnikat,víš? Není to zajímavé???Navíc každy měsích dostáva od města 62000,- a nájem činí pouhý 1000Kč.A jestli má pan Jirsa smlouvu o pronájmu baru na Nové,je otázka.Když nemuže podnikat...tak kdo to asi má.To je zase kšeft jako prase s p.Huzimem.Tam ruka ruku myje.Pokud ma p.Jirsa bary na Nové,tak prý proto,že by jako nájemce koupaliště přes zimu strádal.Slova p Hauzima.Tak otevři oči blázne.Toto je klasický připad kamarádičkování a kševtování a to vše se souhlasem bývalého vedení Volyně.Prakticky - trafika.Něco za něco.Peníze za kšeft.A navíc jim nemůže být zrušen nájem ani jedné z trafik a to proto,že svatý pan Jirsa už do pronájmu investoval.Též argument p.Hauzima.Jak je to s investováním např.černé stavby-podia na koupališti asi tušíš,viď?Zeptej se na vše na úradu města a další informace,podložené řádnymi smlouvami ti dodá p.Hauzim.Ale já tomu nevěřím.A nájemce se finančně na žádném prodělku jakékoliv akce nepodílí.Osobně souhlasím s názorem aby tyto aktivity provozovaly neziskové organizace,jak tu již bylo napsáno.Tyto ani nemohly mít o toto nějaký zájem,neboť najémce byl dávno předem určeny.Moźná se nové vedení města na tyto nevýhodné pronájmy zaměří.

RE: to se to pdniká [berrz, 19.10.'10, 18:31]
pekne shrnuto, nechcete to sepsat jako clanek na volyne.info?

RE: to se to pdniká [Mazanec, 20.10.'10, 18:50]
Je krásný, že soudruzi ukrytí pod pseudonymy Vlasta a Volyňák se vymáčkli.Asi se nám vrací doba, kdy lemplové a neschopňáci beztrestně hází špínu na ty,kteří jsou schopní, pracovití a svou profesi dělají dobře. Pomluvami a lží jen ukazují, že závist je věčná.

RE: RE: to se to pdniká [vlasta, 23.10.'10, 09:07]
Mazanec!
to je mazec, když někdo ukáže na nepořádky
a kamarádíčkování. Co to tady meleš o soudruzích, podívej se kolem sebe určitě
bys jich tam našel hodně. Ostatně vše
kolem koupaliště a Nové odsouhlasil také
zástupce komunistů v radě!! To tě nevadí? Co se týče těch neschopných a schopných - někteří jsou schopní všeho chytráku tak se prober.

RE: RE: to se to pdniká [volyňak, 23.10.'10, 16:57]
for Mazanec
- nejsem komunista,tzn.že nejsem soudruh
- to,že se nazývám volyňákem,je v pořádku,neboť jsem zde žijíci.Podobně jako obyvatel Prahy je pražák a pod.To čumíš,co?
- pseudonym je krycí název užívaný zejména autory uměleckých děl
- to,co jsem napsal,nejsou žádné pomluvy a házení špíny.Za toto se neschovávej!Můj příspěvek je pravdivý a lehce dosvědčitelný.A ty,kdybys jen trošičku chtěl,byl bys v obraze.
- chtěl bys mě potrestat za můj příspěvek? Jak?Zastřelit mě nebo zavřít,poslat do gulagu,nebo jak?Mám pocit,že zrovna tobě by se líbil návrat do starých pořádků,viď?Víš,už jsme trochu jinde a ve svobodné společnosti mohu vyjádřit svůj názor.Navíc nepomlouvám ani nehážu špínu a to zdůrazňuji.Vše,co jsem uvedl je pravda.Mohu dokázat.Ale ty mi nedokážeš,že jsem soudruh a na někoho házím špínu.
- věřím,že zde žije dost schopných,pracovitćh a poctivćh občanů,ale p.Jirsa,p.Hauzim,p.Nestřebová mezi ně nepatří.Bohužel.Je to můj názor,občana žijícího ve svobodné společnosti.
- nenadávej mi do soudruhů,lemplů a neschopáků.Také tě neurážím.

RE: RE: RE: to se to pdniká [taky volyňák, 27.10.'10, 10:45]
tak volyňáku koukám, že tě nějak došly argumenty a hlavně ty konkrátní důkazy,jak jsi napsal.
Není to zase jenom závist?

RE: to se to pdniká [Jan, 23.10.'10, 19:59]
Malá technická:ani pan Huzim nebo Hauzim,ale pan Houzim.

RE: RE: to se to pdniká [Nabídka spolupráce při podnikání , 24.10.'10, 16:39]
Milý volyňáku za normálních okolností bych se vůbec nezatěžoval Ti na tu kopici blábolů a lží odpovídat, protože se bavím pouze s lidmi, kteří se mi představí. Ale v tvé reakci, kde mimo jiné tvrdíš, že mi město Volyně každý měsíc dotuje 62000Kč a můžeš to dokázat. Tato věta mi opravdu zaujmula, já jsem si do dnes mylně myslel, že mám dostat pouze 60 000Kč za rok. Jestli je to tak jak tvrdíš, pak mi město Volyně dluží za letošní rok 644 000Kč - to už se mi vyplatí se s tebou šábnout a důkazy nabízím polovic.

RE: RE: RE: to se to pdniká [Vlastimil Jirsa, 24.10.'10, 16:49]
Jo zapoměl jsem se podepsat, až budeš mít důkazy pohromadě zanes mi je třeba na koupaliště, jsem tam každý den od 9:00 do tmy (hrabu listí). Pospěš si máš bez práce 322 000Kč jistých







RE: Hajzlové [Petr A.]
Hajzlové [Pavel Asztaloš]
Vymazání níže uvedeného článku [Vlastislav Asztaloš]
GRs6AvZ4li [IqrqVh2O]








www.volyne.info | design b4u | rs ZVD | hosting gigaweb | kontakt | reklama | redakce | spolupráce | RSS | © 2002 - 2011 b4u web !ndustry |
| kopírování a komerční využívání obsahu je dovoleno pouze se svolením autora |